A Call for Authenticity: Audience Responses to Social Media Influencer Endorsements in Strategic Communication

Essi Ilona Pöyry, Matilde Pelkonen, Emma Naumanen, Salla-Maaria Laaksonen

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiInternational Journal of Strategic Communication
ISSN1553-118X
TilaHyväksytty/In press - 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Lainaa tätä

@article{acec4a5df0cb4178a6b12f7c64bc7860,
title = "A Call for Authenticity: Audience Responses to Social Media Influencer Endorsements in Strategic Communication",
author = "P{\"o}yry, {Essi Ilona} and Matilde Pelkonen and Emma Naumanen and Salla-Maaria Laaksonen",
year = "2019",
language = "English",
journal = "International Journal of Strategic Communication",
issn = "1553-118X",
publisher = "Routledge",

}

A Call for Authenticity: Audience Responses to Social Media Influencer Endorsements in Strategic Communication. / Pöyry, Essi Ilona; Pelkonen, Matilde; Naumanen, Emma; Laaksonen, Salla-Maaria.

julkaisussa: International Journal of Strategic Communication, 2019.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - A Call for Authenticity: Audience Responses to Social Media Influencer Endorsements in Strategic Communication

AU - Pöyry, Essi Ilona

AU - Pelkonen, Matilde

AU - Naumanen, Emma

AU - Laaksonen, Salla-Maaria

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Article

JO - International Journal of Strategic Communication

JF - International Journal of Strategic Communication

SN - 1553-118X

ER -