A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
KustantajaHelsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos
Sivumäärä23
ISBN (painettu)952-10-1714-7
TilaJulkaistu - 2004
OKM-julkaisutyyppiC1 Kustannettu tieteellinen erillisteos

Julkaisusarja

NimiReports
Kustantaja University of Helsinki, Department of Forest Economics
Numero32
ISSN (painettu)1236-6218

Lainaa tätä

Berghäll, S. (2004). A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment. (Reports ; Nro 32). Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos.
Berghäll, Sami. / A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment. Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos, 2004. 23 Sivumäärä (Reports ; 32).
@book{666894a471384859af61d6642aa86721,
title = "A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment",
author = "Sami Bergh{\"a}ll",
year = "2004",
language = "English",
isbn = "952-10-1714-7",
series = "Reports",
publisher = "Helsingin yliopisto, Mets{\"a}tieteiden laitos",
number = "32",
address = "Finland",

}

Berghäll, S 2004, A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment. Reports , Nro 32, Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos.

A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment. / Berghäll, Sami.

Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos, 2004. 23 s. (Reports ; Nro 32).

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinenvertaisarvioitu

TY - BOOK

T1 - A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment

AU - Berghäll, Sami

PY - 2004

Y1 - 2004

M3 - Book

SN - 952-10-1714-7

T3 - Reports

BT - A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment

PB - Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos

ER -

Berghäll S. A comparison between relationship marketing and social-psychological concepts of commitment. Helsingin yliopisto, Metsätieteiden laitos, 2004. 23 s. (Reports ; 32).