Abnormal brain-to-brain coupling in dyslexia during listening to continuous speech is associated with reading-related measures

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosterivertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
TilaJulkaistu - 17 kesäkuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiEi sovellu
Tapahtuma7th International Workshop on Advanced Learning Sciences: Multidisciplinary approaches for future learning and learning difficulties – Neuroscience, Practice and Technology - Agora building, Unversity of Jyväskylä, Jyväskylä, Suomi
Kesto: 17 kesäkuuta 201919 kesäkuuta 2019
Konferenssinumero: 7
https://www.jyu.fi/en/congress/iwals2019/

Työpaja

Työpaja7th International Workshop on Advanced Learning Sciences
LyhennettäIWALS 2019
MaaSuomi
KaupunkiJyväskylä
Ajanjakso17/06/201919/06/2019
www-osoite

Tieteenalat

  • 6162 Kognitiotiede

Siteeraa tätä