Above the message and beyond reach: Persuasion knowledge by a European teenage beer commercial audience

Matilda Hellman, Demant Jakob, Sara Rolando, Sara Rossetti, Wothge Jördis, Jordy F. Gosselt, Michal Bujalski

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    LehtiYoung
    Vuosikerta21
    Numero4
    Sivut 387–405
    ISSN1103-3088
    DOI - pysyväislinkit
    TilaJulkaistu - 2013
    OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

    Tieteenalat

    • 5144 Sosiaalipsykologia
    • Alcohol Public Research Alliance (WP4 AMPHORA/FP7).

      Hellman, M. (Projektinjohtaja), Anderson, P. (Principal Investigator), Rehm, J. (Osallistuja), Schreckenberg, D. (Osallistuja), Avalon, D. B. (Osallistuja), Sara, R. (Osallistuja), Beccaria, F. (Osallistuja), Michal, B. (Osallistuja), Alamani, A. (Osallistuja), Karlsson, T. (Osallistuja) & others, A. (Osallistuja)

      01/01/200831/08/2012

      Projekti: Tutkimusprojekti

    Siteeraa tätä