ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE

Núria Gorgorió, Lluís Albarracín, Anu Laine, Salvador Llinares

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
Sivut237
Sivumäärä1
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiEi sovellu
TapahtumaThe 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - UMEÅ MATHEMATICS EDUCATION RESEARCH CENTRE (UMERC), Umeå, Ruotsi
Kesto: 3 heinäkuuta 20188 heinäkuuta 2018
Konferenssinumero: 42

Konferenssi

KonferenssiThe 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
LyhennettäPME 42
MaaRuotsi
KaupunkiUmeå
Ajanjakso03/07/201808/07/2018

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

Gorgorió, N., Albarracín, L., Laine, A., & Llinares, S. (2018). ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE. 237. Posterin esittämispaikka: The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi.
Gorgorió, Núria ; Albarracín, Lluís ; Laine, Anu ; Llinares, Salvador . / ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE. Posterin esittämispaikka: The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi.1 Sivumäärä
@conference{11e22c485cb14f0a9ca9f205413a0e0b,
title = "ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "N{\'u}ria Gorgori{\'o} and Llu{\'i}s Albarrac{\'i}n and Anu Laine and Salvador Llinares",
note = "2018. In E. Bergqvist, M. {\"O}sterholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 5, p. 237). Ume{\aa}, Sweden: PME. ISBN: 978-91-7601-906-1; The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 42 ; Conference date: 03-07-2018 Through 08-07-2018",
year = "2018",
language = "English",
pages = "237",

}

Gorgorió, N, Albarracín, L, Laine, A & Llinares, S 2018, 'ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE' The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi, 03/07/2018 - 08/07/2018, Sivut 237.

ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE. / Gorgorió, Núria ; Albarracín, Lluís ; Laine, Anu; Llinares, Salvador .

2018. 237 Posterin esittämispaikka: The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

TY - CONF

T1 - ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE

AU - Gorgorió, Núria

AU - Albarracín, Lluís

AU - Laine, Anu

AU - Llinares, Salvador

N1 - 2018. In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 5, p. 237). Umeå, Sweden: PME. ISBN: 978-91-7601-906-1

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 516 Educational sciences

M3 - Poster

SP - 237

ER -

Gorgorió N, Albarracín L, Laine A, Llinares S. ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE. 2018. Posterin esittämispaikka: The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi.