Apprivoiser, ça signifie créer des liens

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskieliranska
    OtsikkoFrom Language to Sense—From Sense to Language : Proceedings of a subject-didactic symposium in Helsinki on Feb. 7th, 1992. Part II
    ToimittajatSeppo Tella
    KustantajaUniversity of Helsinki, Department of Teacher Education
    Julkaisupäivä1993
    Sivut157–166
    TilaJulkaistu - 1993
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
    TapahtumaA subject-didactic symposium - Helsinki, Suomi
    Kesto: 7 helmikuuta 1992 → …

    Julkaisusarja

    NimiResearch Report
    Numero118

    Lisätietoja


    Volume:
    Proceeding volume:

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet

    Siteeraa tätä