@book{1a2e86903903430cb6bacc9f95c13db0,
title = "Asiakaskunnan rakenne ja yritt{\"a}j{\"a}identiteetin rakennuspuut: monialaisten maatilayritt{\"a}jien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla",
keywords = "514 Sosiaalitieteet, maaseutuyritt{\"a}j{\"a}t, identiteetti, maatilat, yritt{\"a}j{\"a}t, markkinointi, maaseutu, yritystoiminta, asiakkaat, rakenne, maaseutuyritt{\"a}j{\"a}t, identiteetti, maatilat, yritt{\"a}j{\"a}t, markkinointi, maaseutu, yritystoiminta, asiakkaat, rakenne, maaseutuyritt{\"a}j{\"a}t, identiteetti, maatilat, yritt{\"a}j{\"a}t, markkinointi, maaseutu, yritystoiminta, asiakkaat, rakenne",
author = "Vesala, {Kari Mikko}",
year = "2005",
language = "suomi",
isbn = "952-10-2872-6",
series = "Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen tutkimuksia",
publisher = "Helsingin yliopisto, sosiaalipsykologian laitos",
number = "1/2005",
address = "Suomi",
}