Attention and Pervasive Computing: A Case Study of Online Advertising

Jarmo Kuisma, Jaana Marketta Simola, Anssi Öörni

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoPervasive Computing for Business: Trends and Applications
ToimittajatVaruna Godara
Sivumäärä16
KustantajaIGI Global
Julkaisupäivä2010
Sivut18-33
ISBN (painettu)978-1-60566-996-0
ISBN (elektroninen)978-1-60566-997-7
TilaJulkaistu - 2010
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiAdvances in Business Information Systems and Analytics (ABISA) Book Series
KustantajaIGI Global
ISSN (painettu)2327-3275

Tieteenalat

  • 511 Kansantaloustiede

Siteeraa tätä