Can School Children Support Ecological Research? Lessons from the Oak Bodyguard Citizen Science Project

Bastien Castagneyrol, Elena Valdés-Correcher, Audrey Bourdin, Luc Barbaro, Olivier Bouriaud, Manuela Branco, Giada Centenaro, György Csóka, Mihail-Leonard Duduman, Anne-Maïmiti Dulaurent, Csaba B. Eötvös, Maria Faticov, Marco Ferrante, Ágnes Fürjes-Mikó, Andrea Galmán, Martin M. Gossner, Deborah Harvey, Andy G. Howe, Michèle Kaennel-Dobbertin, Julia KorichevaGábor L. Löveï, Daniela Lupaștean, Slobodan Milanović, Anna Mrazova, Lars Opgennoorth, Juha-Matti Pitkanen, Marija Popović, Tomas Roslin, Michael Scherer-Lorenzen, Katerina Sam, Markéta Tahadlová, Rebecca Thomas, Ayco J. M. Tack

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiCitizen science
Vuosikerta5
Numero1
Sivut1-11
TilaJulkaistu - 2020
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Siteeraa tätä

Castagneyrol, B., Valdés-Correcher, E., Bourdin, A., Barbaro, L., Bouriaud, O., Branco, M., ... Tack, A. J. M. (2020). Can School Children Support Ecological Research? Lessons from the Oak Bodyguard Citizen Science Project. Citizen science, 5(1), 1-11.