Changes of hands-on-strategies of shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts

Kirsi Maria Pyhältö, Tiina Soini, Janne Pietarinen

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiEuropean Journal of Curriculum Studies
TilaHyväksytty/In press - 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Lainaa tätä

@article{dcecae708f3744fcaa91ea6a4f575db1,
title = "Changes of hands-on-strategies of shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts",
author = "Pyh{\"a}lt{\"o}, {Kirsi Maria} and Tiina Soini and Janne Pietarinen",
year = "2019",
language = "English",
journal = "European Journal of Curriculum Studies",
issn = "2182-7168",
publisher = "A.P.E.C",

}

Changes of hands-on-strategies of shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts. / Pyhältö, Kirsi Maria; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne.

julkaisussa: European Journal of Curriculum Studies, 2019.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Changes of hands-on-strategies of shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts

AU - Pyhältö, Kirsi Maria

AU - Soini, Tiina

AU - Pietarinen, Janne

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Article

JO - European Journal of Curriculum Studies

JF - European Journal of Curriculum Studies

SN - 2182-7168

ER -