Coherence making in large-scale curriculum reform: How do educational stakeholders perceive curriculum coherence and why does it matter?

Julkaisun otsikon käännös: Koherenssin rakentaminen kansallisessa opetussuunnitelmauudistuksessa: Kuinka koulun toimijat kokevat opetussuunnitelman koherenssin ja miksi sillä on väliä?

Jenni Sullanmaa

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

Julkaisun otsikon käännösKoherenssin rakentaminen kansallisessa opetussuunnitelmauudistuksessa: Kuinka koulun toimijat kokevat opetussuunnitelman koherenssin ja miksi sillä on väliä?
Alkuperäiskielienglanti
JulkaisupaikkaHelsinki
Kustantaja
Painoksen ISBN978-951-51-5962-5
Sähköinen ISBN978-951-51-5963-2
TilaJulkaistu - 15 huhtikuuta 2020
OKM-julkaisutyyppiG5 Tohtorinväitöskirja (artikkeli)

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä