Comparing male and female students’ self-efficacy and self-regulation skills in two undergraduate mathematics course contexts

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of INDRUM 2018 : Second conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics
ToimittajatViviane Durand-Guerrier, Reinhard Hochmuth, Simon Goodchild, Ninni Marie Hogstad
Sivumäärä10
JulkaisupaikkaKristiansand, Norway
KustantajaUniversity of Agder and INDRUM
Julkaisupäivä2018
Sivut346-355
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaINDRUM 2018: Second conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics - University of Agder, Kristiansand, Norja
Kesto: 5 huhtikuuta 20187 huhtikuuta 2018
Konferenssinumero: 2
https://indrum2018.sciencesconf.org
https://indrum2018.sciencesconf.org/

Julkaisusarja

NimiINDRUM Proceedings
KustantajaInstitut montpelliérain Alexander Grothendieck
ISSN (elektroninen)2496-1027

Lisätietoja

Different title in the table of contents of the proceedings: "Supporting self-efficacy and self-regulation skills in undergraduate mathematics: comparison of two different instructional designs"

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä