Consumers in Circular Economy – Focus Group Method as a Way to Understand Consumer Acceptance of New Business Model Innovation

Minna Lammi, Maria Antikainen

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoNew Business Models 2020
ToimittajatNusi Cornelissens
Sivumäärä5
Kustantaja Radboud University, Nijmegen School of Management
Julkaisupäivä1 heinäk. 2020
Sivut178-182
ISBN (elektroninen)978 90 830787 0 0
TilaJulkaistu - 1 heinäk. 2020
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaInternational online conference on new business models : Sustainable. Circular. Inclusive. -
Kesto: 1 heinäk. 20202 heinäk. 2020
Konferenssinumero: 5
https://www.nbmconference.eu/

Tieteenalat

  • 511 Kansantaloustiede
  • 512 Liiketaloustiede

Siteeraa tätä