Creating a Co-Marketing Platform with Spillover Effects - Case Welcome to Wrexham

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of the 49th Annual Macromarketing Conference
Sivumäärä8
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaMacromarketing society
Julkaisupäivä2024
Sivut217-224
TilaJulkaistu - 2024
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaThe 49th Annual Macromarketing Conference - Helsinki, Suomi
Kesto: 17 kesäk. 202420 kesäk. 2024
Konferenssinumero: 49

Julkaisusarja

NimiProceedings of the ... annual Macromarketing Conference
KustantajaMacromarketing Society
Vuosikerta49
ISSN (elektroninen)2168-1481

Tieteenalat

  • 512 Liiketaloustiede

Siteeraa tätä