Digital competence – an emergent boundary concept for policy and educational research

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiEducation and Information Technologies
Vuosikerta21
Numero3
Sivut655-679
Sivumäärä25
ISSN1360-2357
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - toukokuuta 2016
OKM-julkaisutyyppiA2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Lainaa tätä

@article{97fa32058866485098e9bb5c9159fe0d,
title = "Digital competence – an emergent boundary concept for policy and educational research",
keywords = "516 Educational sciences, digital competence, digital skill, school, pupil, student, 515 Psychology",
author = "Liisa Ilom{\"a}ki and Sami Paavola and Minna Lakkala and Anna Kantosalo",
year = "2016",
month = "5",
doi = "10.1007/s10639-014-9346-4",
language = "English",
volume = "21",
pages = "655--679",
journal = "Education and Information Technologies",
issn = "1360-2357",
publisher = "SPRINGER NEW YORK LLC",
number = "3",

}

Digital competence – an emergent boundary concept for policy and educational research. / Ilomäki, Liisa ; Paavola, Sami; Lakkala, Minna; Kantosalo, Anna.

julkaisussa: Education and Information Technologies, Vuosikerta 21, Nro 3, 05.2016, s. 655-679.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Digital competence – an emergent boundary concept for policy and educational research

AU - Ilomäki, Liisa

AU - Paavola, Sami

AU - Lakkala, Minna

AU - Kantosalo, Anna

PY - 2016/5

Y1 - 2016/5

KW - 516 Educational sciences

KW - digital competence, digital skill, school, pupil, student

KW - 515 Psychology

U2 - 10.1007/s10639-014-9346-4

DO - 10.1007/s10639-014-9346-4

M3 - Review Article

VL - 21

SP - 655

EP - 679

JO - Education and Information Technologies

JF - Education and Information Technologies

SN - 1360-2357

IS - 3

ER -