Encouraging participation or restraining teasing? Teacher responses to uninvited students' answers

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiJournal of Applied Linguistics and Professional Practice
Vuosikerta12
Numero1
Sivumäärä22
ISSN2040-3658
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@article{bfb1ce132b474011bee8fd441a6cfcab,
title = "Encouraging participation or restraining teasing?: Teacher responses to uninvited students' answers",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Inkeri Lehtimaja and Liisa Tainio",
year = "2019",
doi = "10.1558/jalpp.36883",
language = "English",
volume = "12",
journal = "Journal of Applied Linguistics and Professional Practice",
issn = "2040-3658",
publisher = "Equinox Publishing",
number = "1",

}

Encouraging participation or restraining teasing? Teacher responses to uninvited students' answers. / Lehtimaja, Inkeri; Tainio, Liisa.

julkaisussa: Journal of Applied Linguistics and Professional Practice, Vuosikerta 12, Nro 1, 2019.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Encouraging participation or restraining teasing?

T2 - Teacher responses to uninvited students' answers

AU - Lehtimaja, Inkeri

AU - Tainio, Liisa

PY - 2019

Y1 - 2019

KW - 516 Educational sciences

U2 - 10.1558/jalpp.36883

DO - 10.1558/jalpp.36883

M3 - Article

VL - 12

JO - Journal of Applied Linguistics and Professional Practice

JF - Journal of Applied Linguistics and Professional Practice

SN - 2040-3658

IS - 1

ER -