Exploring optimal learning moments at tutorial sessions

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
Otsikko2016 PERC Proceedings : A Methodological Approach to PER
ToimittajatDyan L. Jones, Lin Ding, Adrienne Traxler
Sivumäärä4
JulkaisupaikkaSacramento, CA
KustantajaAmerican Association of Physics Teachers
Julkaisupäivä29 joulukuuta 2016
Sivut144-147
ISBN (painettu)978-1-931024-30-3
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 29 joulukuuta 2016
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaPhysics Education Research Conference - Sacramento, Yhdysvallat (USA)
Kesto: 20 heinäkuuta 201621 heinäkuuta 2016

Tieteenalat

  • 114 Fysiikka
  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä

Hendolin, I. (2016). Exploring optimal learning moments at tutorial sessions. teoksessa D. L. Jones, L. Ding, & A. Traxler (Toimittajat), 2016 PERC Proceedings: A Methodological Approach to PER (Sivut 144-147). Sacramento, CA: American Association of Physics Teachers. https://doi.org/10.1119/perc.2016.pr.031