Alkuperäiskielienglanti
LehtiDosis
Vuosikerta31
Numero2
Sivut82-89
Sivumäärä8
ISSN0783-4233
TilaJulkaistu - 2015
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 317 Farmasia

Lainaa tätä

@article{c00d8262b0f44270bb8ebea91e887295,
title = "Faculty staff perspective on interprofessional education in the pharmacy curriculum: drivers, barriers and development needs",
keywords = "317 Pharmacy",
author = "Lillsunde, {Katja-Emilia Maria} and Pohjanoksa-M{\"a}ntyl{\"a}, {Marika Kristiina} and Airaksinen, {Marja Sisko Anneli} and Salminen, {Outi Susanna}",
year = "2015",
language = "English",
volume = "31",
pages = "82--89",
journal = "Dosis",
issn = "0783-4233",
publisher = "Suomen farmasialiitto",
number = "2",

}

TY - JOUR

T1 - Faculty staff perspective on interprofessional education in the pharmacy curriculum: drivers, barriers and development needs

AU - Lillsunde, Katja-Emilia Maria

AU - Pohjanoksa-Mäntylä, Marika Kristiina

AU - Airaksinen, Marja Sisko Anneli

AU - Salminen, Outi Susanna

PY - 2015

Y1 - 2015

KW - 317 Pharmacy

M3 - Article

VL - 31

SP - 82

EP - 89

JO - Dosis

JF - Dosis

SN - 0783-4233

IS - 2

ER -