FI - Finland

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    OtsikkoGifted education in 21 European countries : inventory and perspective
    Sivumäärä5
    JulkaisupaikkaNijmegen
    KustantajaRadboud UniversityNijmegen
    Julkaisupäivä2005
    Sivut55-59
    TilaJulkaistu - 2005
    OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

    Tieteenalat

    • 614 Teologia

    Lainaa tätä

    Tirri, K. (2005). FI - Finland. teoksessa Gifted education in 21 European countries: inventory and perspective (Sivut 55-59). Nijmegen: Radboud UniversityNijmegen.
    Tirri, Kirsi. / FI - Finland. Gifted education in 21 European countries: inventory and perspective. Nijmegen : Radboud UniversityNijmegen, 2005. Sivut 55-59
    @inbook{8236db3cc9aa44188c826ec6441bad82,
    title = "FI - Finland",
    keywords = "614 Theology",
    author = "Kirsi Tirri",
    year = "2005",
    language = "English",
    pages = "55--59",
    booktitle = "Gifted education in 21 European countries",
    publisher = "Radboud UniversityNijmegen",
    address = "International",

    }

    Tirri, K 2005, FI - Finland. julkaisussa Gifted education in 21 European countries: inventory and perspective. Radboud UniversityNijmegen, Nijmegen, Sivut 55-59.

    FI - Finland. / Tirri, Kirsi.

    Gifted education in 21 European countries: inventory and perspective. Nijmegen : Radboud UniversityNijmegen, 2005. s. 55-59.

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    TY - CHAP

    T1 - FI - Finland

    AU - Tirri, Kirsi

    PY - 2005

    Y1 - 2005

    KW - 614 Theology

    M3 - Chapter

    SP - 55

    EP - 59

    BT - Gifted education in 21 European countries

    PB - Radboud UniversityNijmegen

    CY - Nijmegen

    ER -

    Tirri K. FI - Finland. julkaisussa Gifted education in 21 European countries: inventory and perspective. Nijmegen: Radboud UniversityNijmegen. 2005. s. 55-59