Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element

Heidi Krzywacki, Kirsti Hemmi, Janine Remillard, Hendrik van Steenbrugge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
ToimittajatEwa Bergqvist, Magnus Österholm, Carina Granberg, Lovisa Sumpter
Sivumäärä8
VuosikertaVolume 3
JulkaisupaikkaUmeå
Julkaisupäivä2018
Sivut259-266
ISBN (elektroninen)978-91-7601-904-7
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaThe 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - UMEÅ MATHEMATICS EDUCATION RESEARCH CENTRE (UMERC), Umeå, Ruotsi
Kesto: 3 heinäkuuta 20188 heinäkuuta 2018
Konferenssinumero: 42

Julkaisusarja

NimiProceedings of the PME Conference
Numero42
ISSN (painettu)0771-100X

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

Krzywacki, H., Hemmi, K., Remillard, J., & van Steenbrugge, H. (2018). Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element. teoksessa E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Toimittajat), Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vuosikerta Volume 3, Sivut 259-266). (Proceedings of the PME Conference; Nro 42). Umeå.
Krzywacki, Heidi ; Hemmi, Kirsti ; Remillard, Janine ; van Steenbrugge, Hendrik. / Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element. Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Toimittaja / Ewa Bergqvist ; Magnus Österholm ; Carina Granberg ; Lovisa Sumpter. Vuosikerta Volume 3 Umeå, 2018. Sivut 259-266 (Proceedings of the PME Conference; 42).
@inproceedings{9a813ed8664f4e118f038b3246d421f3,
title = "Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Heidi Krzywacki and Kirsti Hemmi and Janine Remillard and {van Steenbrugge}, Hendrik",
year = "2018",
language = "English",
volume = "Volume 3",
series = "Proceedings of the PME Conference",
number = "42",
pages = "259--266",
editor = "Ewa Bergqvist and {\"O}sterholm, {Magnus } and Carina Granberg and Lovisa Sumpter",
booktitle = "Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education",

}

Krzywacki, H, Hemmi, K, Remillard, J & van Steenbrugge, H 2018, Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element. julkaisussa E Bergqvist, M Österholm, C Granberg & L Sumpter (toim), Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vuosikerta Volume 3, Proceedings of the PME Conference, Nro 42, Umeå, Sivut 259-266, The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Ruotsi, 03/07/2018.

Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element. / Krzywacki, Heidi; Hemmi, Kirsti; Remillard, Janine; van Steenbrugge, Hendrik.

Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. toim. / Ewa Bergqvist; Magnus Österholm; Carina Granberg; Lovisa Sumpter. Vuosikerta Volume 3 Umeå, 2018. s. 259-266 (Proceedings of the PME Conference; Nro 42).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - GEN

T1 - Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element

AU - Krzywacki, Heidi

AU - Hemmi, Kirsti

AU - Remillard, Janine

AU - van Steenbrugge, Hendrik

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 516 Educational sciences

M3 - Conference contribution

VL - Volume 3

T3 - Proceedings of the PME Conference

SP - 259

EP - 266

BT - Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

A2 - Bergqvist, Ewa

A2 - Österholm, Magnus

A2 - Granberg, Carina

A2 - Sumpter, Lovisa

CY - Umeå

ER -

Krzywacki H, Hemmi K, Remillard J, van Steenbrugge H. Finnish primary teachers' interaction with curriculum materials - digitalisation as an augmenting element. julkaisussa Bergqvist E, Österholm M, Granberg C, Sumpter L, toimittajat, Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vuosikerta Volume 3. Umeå. 2018. s. 259-266. (Proceedings of the PME Conference; 42).