From nostalgia for the recent past and beyond: The temporal frames of recalled consumption experiences

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiInternational Journal of Consumer Studies
Vuosikerta42
Numero1
Sivut186-194
Sivumäärä9
ISSN1470-6423
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - tammikuuta 2018
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 5200 Muut yhteiskuntatieteet

Lainaa tätä

@article{1ba6082e93b54063a907279dd6523122,
title = "From nostalgia for the recent past and beyond: The temporal frames of recalled consumption experiences",
keywords = "consumption experience, nostalgia, ordinary objects, remembered experience, temporal frames, temporality, CONSUMER RESEARCH, TASTES, PREFERENCES, POSSESSIONS, FANTASIES, FEELINGS, EMOTIONS, RESOURCE, BRANDS, POWER, 5200 Other social sciences",
author = "Toni Ryynanen and Visa Heinonen",
year = "2018",
month = "1",
doi = "10.1111/ijcs.12398",
language = "English",
volume = "42",
pages = "186--194",
journal = "International Journal of Consumer Studies",
issn = "1470-6423",
publisher = "John Wiley & Sons, Ltd (10.1111)",
number = "1",

}

From nostalgia for the recent past and beyond : The temporal frames of recalled consumption experiences. / Ryynanen, Toni; Heinonen, Visa.

julkaisussa: International Journal of Consumer Studies, Vuosikerta 42, Nro 1, 01.2018, s. 186-194.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - From nostalgia for the recent past and beyond

T2 - The temporal frames of recalled consumption experiences

AU - Ryynanen, Toni

AU - Heinonen, Visa

PY - 2018/1

Y1 - 2018/1

KW - consumption experience

KW - nostalgia

KW - ordinary objects

KW - remembered experience

KW - temporal frames

KW - temporality

KW - CONSUMER RESEARCH

KW - TASTES

KW - PREFERENCES

KW - POSSESSIONS

KW - FANTASIES

KW - FEELINGS

KW - EMOTIONS

KW - RESOURCE

KW - BRANDS

KW - POWER

KW - 5200 Other social sciences

U2 - 10.1111/ijcs.12398

DO - 10.1111/ijcs.12398

M3 - Article

VL - 42

SP - 186

EP - 194

JO - International Journal of Consumer Studies

JF - International Journal of Consumer Studies

SN - 1470-6423

IS - 1

ER -