How do self-regulation and self-efficacy beliefs associate with law students’ experiences of teaching and learning?

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiUniped
ISSN1500-4538
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 8 maaliskuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@article{bcd7ad0cd416423bbb20af243b324d50,
title = "How do self-regulation and self-efficacy beliefs associate with law students’ experiences of teaching and learning?",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Hyytinen, {Heidi Marjaana} and Haarala-Muhonen, {Anne Elisa} and R{\"a}is{\"a}nen, {Milla Maria}",
year = "2019",
month = "3",
day = "8",
doi = "10.18261/issn.1893-8981-2019-01-06",
language = "English",
journal = "Uniped",
issn = "1500-4538",
publisher = "Universitetsforlaget",

}

TY - JOUR

T1 - How do self-regulation and self-efficacy beliefs associate with law students’ experiences of teaching and learning?

AU - Hyytinen, Heidi Marjaana

AU - Haarala-Muhonen, Anne Elisa

AU - Räisänen, Milla Maria

PY - 2019/3/8

Y1 - 2019/3/8

KW - 516 Educational sciences

U2 - 10.18261/issn.1893-8981-2019-01-06

DO - 10.18261/issn.1893-8981-2019-01-06

M3 - Article

JO - Uniped

JF - Uniped

SN - 1500-4538

ER -