How do teachers listen to their pupils?

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    OtsikkoLearning research challenges the domain specific approaches in teaching : A symposium for research on teaching and learning Turku 14.5.2004
    ToimittajatKaarina Merenluoto, Mirjamaija Mikkilä-Erdmann
    Sivumäärä11
    JulkaisupaikkaTurku
    KustantajaUniversity of Turku, Department of Teacher Education
    Julkaisupäivä2004
    Sivut67-77
    TilaJulkaistu - 2004
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
    TapahtumaSymposium for research on teaching and learning - Turku, Suomi
    Kesto: 14 toukokuuta 200414 toukokuuta 2004

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet

    Siteeraa tätä

    Pehkonen, E., & Ahtee, M. (2004). How do teachers listen to their pupils? teoksessa K. Merenluoto, & M. Mikkilä-Erdmann (Toimittajat), Learning research challenges the domain specific approaches in teaching: A symposium for research on teaching and learning Turku 14.5.2004 (Sivut 67-77). Turku: University of Turku, Department of Teacher Education.