How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiProcedia : Social and Behavioral Sciences
Vuosikerta171
Sivut820-829
Sivumäärä10
ISSN1877-0428
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 17 tammikuuta 2015
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Lisätietoja

5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology in Kyrenia Cyprus (Oct 22-25, 2014)/ guest editors: Zafer Bekirogullari, Melis Minas.
Volume:
Proceeding volume:

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Lainaa tätä

@article{160c71ed25ca4ea5994213ed59f63d9c,
title = "How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?",
keywords = "516 Educational sciences, 515 Psychology",
author = "Markus Talvio and Minna Berg and Kirsti Lonka",
note = "5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology in Kyrenia Cyprus (Oct 22-25, 2014)/ guest editors: Zafer Bekirogullari, Melis Minas. Volume: Proceeding volume:",
year = "2015",
month = "1",
day = "17",
doi = "10.1016/j.sbspro.2015.01.197",
language = "English",
volume = "171",
pages = "820--829",
journal = "Procedia : Social and Behavioral Sciences",
issn = "1877-0428",
publisher = "Elsevier Scientific Publ. Co",

}

How does continuing training on social interaction skills benefit teachers? / Talvio, Markus; Berg, Minna; Lonka, Kirsti.

julkaisussa: Procedia : Social and Behavioral Sciences, Vuosikerta 171, 17.01.2015, s. 820-829.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

AU - Talvio, Markus

AU - Berg, Minna

AU - Lonka, Kirsti

N1 - 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology in Kyrenia Cyprus (Oct 22-25, 2014)/ guest editors: Zafer Bekirogullari, Melis Minas. Volume: Proceeding volume:

PY - 2015/1/17

Y1 - 2015/1/17

KW - 516 Educational sciences

KW - 515 Psychology

U2 - 10.1016/j.sbspro.2015.01.197

DO - 10.1016/j.sbspro.2015.01.197

M3 - Article

VL - 171

SP - 820

EP - 829

JO - Procedia : Social and Behavioral Sciences

JF - Procedia : Social and Behavioral Sciences

SN - 1877-0428

ER -