How young people in Finland respond to information about the origin of food products: The role of value orientations and product type

Tommi Kumpulainen, Annukka Vainio, Mari Sandell, Anu Hopia

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiFood Quality and Preference
Vuosikerta68
Sivut173-182
Sivumäärä10
ISSN0950-3293
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - syyskuuta 2018
Julkaistu ulkoisestiKyllä
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 416 Elintarviketieteet

Lainaa tätä

@article{1501d26b6b0a4b8eae968c92c05d07ac,
title = "How young people in Finland respond to information about the origin of food products: The role of value orientations and product type",
keywords = "Origin, Values, Consumer behavior, Information, Young consumers, Product type, WILLINGNESS-TO-PAY, VALUE PRIORITIES, PERSONAL VALUES, CONSUMER EXPECTATIONS, MIDDLE ADOLESCENCE, MEAT CONSUMPTION, ORGANIC FOODS, LOCAL FOODS, CHOICE, ATTITUDES, 416 Food Science",
author = "Tommi Kumpulainen and Annukka Vainio and Mari Sandell and Anu Hopia",
year = "2018",
month = "9",
doi = "10.1016/j.foodqual.2018.03.004",
language = "English",
volume = "68",
pages = "173--182",
journal = "Food Quality and Preference",
issn = "0950-3293",
publisher = "ELSEVIER SCI IRELAND LTD",

}

How young people in Finland respond to information about the origin of food products : The role of value orientations and product type. / Kumpulainen, Tommi; Vainio, Annukka; Sandell, Mari; Hopia, Anu.

julkaisussa: Food Quality and Preference, Vuosikerta 68, 09.2018, s. 173-182.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - How young people in Finland respond to information about the origin of food products

T2 - The role of value orientations and product type

AU - Kumpulainen, Tommi

AU - Vainio, Annukka

AU - Sandell, Mari

AU - Hopia, Anu

PY - 2018/9

Y1 - 2018/9

KW - Origin

KW - Values

KW - Consumer behavior

KW - Information

KW - Young consumers

KW - Product type

KW - WILLINGNESS-TO-PAY

KW - VALUE PRIORITIES

KW - PERSONAL VALUES

KW - CONSUMER EXPECTATIONS

KW - MIDDLE ADOLESCENCE

KW - MEAT CONSUMPTION

KW - ORGANIC FOODS

KW - LOCAL FOODS

KW - CHOICE

KW - ATTITUDES

KW - 416 Food Science

U2 - 10.1016/j.foodqual.2018.03.004

DO - 10.1016/j.foodqual.2018.03.004

M3 - Article

VL - 68

SP - 173

EP - 182

JO - Food Quality and Preference

JF - Food Quality and Preference

SN - 0950-3293

ER -