How young people in Finland respond to information about the origin of food products

The role of value orientations and product type

Tommi Kumpulainen, Annukka Vainio, Mari Sandell, Anu Hopia

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiFood Quality and Preference
Vuosikerta68
Sivut173-182
Sivumäärä10
ISSN0950-3293
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - syyskuuta 2018
Julkaistu ulkoisestiKyllä
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 416 Elintarviketieteet

Lainaa tätä

@article{1501d26b6b0a4b8eae968c92c05d07ac,
title = "How young people in Finland respond to information about the origin of food products: The role of value orientations and product type",
keywords = "Origin, Values, Consumer behavior, Information, Young consumers, Product type, WILLINGNESS-TO-PAY, VALUE PRIORITIES, PERSONAL VALUES, CONSUMER EXPECTATIONS, MIDDLE ADOLESCENCE, MEAT CONSUMPTION, ORGANIC FOODS, LOCAL FOODS, CHOICE, ATTITUDES, 416 Food Science",
author = "Tommi Kumpulainen and Annukka Vainio and Mari Sandell and Anu Hopia",
year = "2018",
month = "9",
doi = "10.1016/j.foodqual.2018.03.004",
language = "English",
volume = "68",
pages = "173--182",
journal = "Food Quality and Preference",
issn = "0950-3293",
publisher = "ELSEVIER SCI IRELAND LTD",

}

How young people in Finland respond to information about the origin of food products : The role of value orientations and product type. / Kumpulainen, Tommi; Vainio, Annukka; Sandell, Mari; Hopia, Anu.

julkaisussa: Food Quality and Preference, Vuosikerta 68, 09.2018, s. 173-182.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - How young people in Finland respond to information about the origin of food products

T2 - The role of value orientations and product type

AU - Kumpulainen, Tommi

AU - Vainio, Annukka

AU - Sandell, Mari

AU - Hopia, Anu

PY - 2018/9

Y1 - 2018/9

KW - Origin

KW - Values

KW - Consumer behavior

KW - Information

KW - Young consumers

KW - Product type

KW - WILLINGNESS-TO-PAY

KW - VALUE PRIORITIES

KW - PERSONAL VALUES

KW - CONSUMER EXPECTATIONS

KW - MIDDLE ADOLESCENCE

KW - MEAT CONSUMPTION

KW - ORGANIC FOODS

KW - LOCAL FOODS

KW - CHOICE

KW - ATTITUDES

KW - 416 Food Science

U2 - 10.1016/j.foodqual.2018.03.004

DO - 10.1016/j.foodqual.2018.03.004

M3 - Article

VL - 68

SP - 173

EP - 182

JO - Food Quality and Preference

JF - Food Quality and Preference

SN - 0950-3293

ER -