International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiThe European Journal of Social & Behavioural Sciences
Vuosikerta6
Numero3
Sivut1057-1065
Sivumäärä9
ISSN2301-2218
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 13 marraskuuta 2013
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Lainaa tätä

@article{664940e97cf44293ac9a6ef877a08f4b,
title = "International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)",
keywords = "516 Educational sciences, social and emotional learning (SEL), teacher training, PREVENTION, Lions Quest (LQ), service learning, 515 Psychology",
author = "Markus Talvio and Kirsti Lonka",
year = "2013",
month = "11",
day = "13",
doi = "10.15405/ejsbs.82",
language = "English",
volume = "6",
pages = "1057--1065",
journal = "The European Journal of Social & Behavioural Sciences",
issn = "2301-2218",
publisher = "C-crcs´publication",
number = "3",

}

International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest). / Talvio, Markus; Lonka, Kirsti.

julkaisussa: The European Journal of Social & Behavioural Sciences , Vuosikerta 6, Nro 3, 13.11.2013, s. 1057-1065.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)

AU - Talvio, Markus

AU - Lonka, Kirsti

PY - 2013/11/13

Y1 - 2013/11/13

KW - 516 Educational sciences

KW - social and emotional learning (SEL)

KW - teacher training

KW - PREVENTION

KW - Lions Quest (LQ)

KW - service learning

KW - 515 Psychology

U2 - 10.15405/ejsbs.82

DO - 10.15405/ejsbs.82

M3 - Article

VL - 6

SP - 1057

EP - 1065

JO - The European Journal of Social & Behavioural Sciences

JF - The European Journal of Social & Behavioural Sciences

SN - 2301-2218

IS - 3

ER -