Kasvot luomulle I: Luomumarkkinoinnin suunnittelu: (verkkokokonaisuus)

Tiina Rintanen, Marika Auersalmi, Laura Browne, Harri Eerikki Hakala, Jukka Aaro Rajala

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Abstrakti

Kuinka luomun tuottajat ja kuluttajat kohtaavat? Mitä uusia toimivia ratkaisuja pieni lähiluomua myyvä yritys voisi keksiä? Näitä kysymyksiä yrittäjät ja muut asiantuntijat miettivät Kasvot luomulle -hankkeen valmennuksissa. Tähän hyviä käytäntöjä esittelevään opaskokonaisuuteen on koottu Kasvot luomulle -valmennuksen ratkaisuja näihin kysymyksiin. Hyviä käytäntöjä haettiin koti- ja ulkomailta.
Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoLuomuinstituutin tietopankki : http://luomu.fi/kasvot-luomulle/
JulkaisupaikkaMikkeli
KustantajaLuomuinstituutti
Julkaisupäivä9 helmikuuta 2015
TilaJulkaistu - 9 helmikuuta 2015
OKM-julkaisutyyppiD2 Artikkeli ammatillisissa käsi- tai opaskirjoissa, ammatillisissa tietojärjestelmissä tai oppikirja-aineisto

Tieteenalat

  • 4111 Maataloustiede
  • luomu
  • markkinointi
  • suoramyynti

Siteeraa tätä

Rintanen, T., Auersalmi, M., Browne, L., Hakala, H. E., & Rajala, J. A. (2015). Kasvot luomulle I: Luomumarkkinoinnin suunnittelu: (verkkokokonaisuus). teoksessa Luomuinstituutin tietopankki: http://luomu.fi/kasvot-luomulle/ Mikkeli: Luomuinstituutti.