Kasvot luomulle II: Markkinoinnin hyvät käytännöt: (verkkokokonaisuus)

Jukka Aaro Rajala, Harri Eerikki Hakala

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Abstrakti

Kuinka luomun tuottajat ja kuluttajat kohtaavat? Mitä uusia toimivia ratkaisuja pieni lähiluomua myyvä yritys voisi keksiä? Näitä kysymyksiä yrittäjät ja muut asiantuntijat miettivät Kasvot luomulle -hankkeen valmennuksissa. Tähän hyviä käytäntöjä esittelevään opaskokonaisuuteen on koottu Kasvot luomulle -valmennuksen ratkaisuja näihin kysymyksiin. Hyviä käytäntöjä haettiin koti- ja ulkomailta.
Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoLuomuinstituutin luomutietopankki : http://luomu.fi/kasvot-luomulle/
JulkaisupaikkaMikkeli
KustantajaLuomuinstituutti
Julkaisupäivä11 helmikuuta 2015
TilaJulkaistu - 11 helmikuuta 2015
OKM-julkaisutyyppiD2 Artikkeli ammatillisissa käsi- tai opaskirjoissa, ammatillisissa tietojärjestelmissä tai oppikirja-aineisto

Tieteenalat

  • 4111 Maataloustiede
  • 416 Elintarviketieteet

Siteeraa tätä

Rajala, J. A., & Hakala, H. E. (2015). Kasvot luomulle II: Markkinoinnin hyvät käytännöt: (verkkokokonaisuus). teoksessa Luomuinstituutin luomutietopankki: http://luomu.fi/kasvot-luomulle/ Mikkeli: Luomuinstituutti.