Kuluttaja- ja brändiheimot yhteisöllisyytenä nykykulttuurissa

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoYksilöllinen yhteisöllisyys - Avaimia yhteisöllisyyden muutoksen ymmärtämiseen
ToimittajatSeppo Kangaspunta
Sivumäärä22
JulkaisupaikkaTampere
KustantajaTampereen yliopistopaino
Julkaisupäivä2011
Sivut92-113
ISBN (painettu)978-951-44-8343-1
TilaJulkaistu - 2011
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Tieteenalat

  • 518 Media- ja viestintätieteet
  • 512 Liiketaloustiede
  • 415 Muut maataloustieteet

Siteeraa tätä