Learning in balance: Using oscillatory EEG biomarkers of attention, motivation, and vigilance to interpret game-based learning

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
Artikkeli962236
LehtiCogent Education
Vuosikerta1
Numero1
Sivumäärä23
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2014
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 5144 Sosiaalipsykologia
  • 515 Psykologia

Lainaa tätä

@article{41caf6243bf3492aba0b8c77dcbbe7b0,
title = "Learning in balance: Using oscillatory EEG biomarkers of attention, motivation, and vigilance to interpret game-based learning",
keywords = "5144 Social psychology, 515 Psychology",
author = "Benjamin Cowley and Niklas Ravaja",
year = "2014",
doi = "10.1080/2331186X.2014.962236",
language = "English",
volume = "1",
journal = "Cogent Education",
issn = "2331-186X",
publisher = "TAYLOR & FRANCIS LTD",
number = "1",

}

Learning in balance: Using oscillatory EEG biomarkers of attention, motivation, and vigilance to interpret game-based learning. / Cowley, Benjamin; Ravaja, Niklas.

julkaisussa: Cogent Education, Vuosikerta 1, Nro 1, 962236, 2014.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Learning in balance: Using oscillatory EEG biomarkers of attention, motivation, and vigilance to interpret game-based learning

AU - Cowley, Benjamin

AU - Ravaja, Niklas

PY - 2014

Y1 - 2014

KW - 5144 Social psychology

KW - 515 Psychology

U2 - 10.1080/2331186X.2014.962236

DO - 10.1080/2331186X.2014.962236

M3 - Article

VL - 1

JO - Cogent Education

JF - Cogent Education

SN - 2331-186X

IS - 1

M1 - 962236

ER -