Luokanopettajaksi opiskelevien valmiudet tiedonalalähtöiseen eheyttämiseen

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielisuomi
    OtsikkoTutkimusperustainen opettajankoulutus ja kestävä kehitys : Ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 3.2.2006 : osa 2 / Jari Lavonen (toim.)
    Sivumäärä11
    Vuosikerta286
    Julkaisupäivä2007
    Sivut620-630
    ISBN (painettu)1795-2158
    TilaJulkaistu - 2007
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
    TapahtumaUnknown host publication - Helsinki, Suomi
    Kesto: 1 tammikuuta 1800 → …

    Lisätietoja

    Käyttäytymistieteellinen tiedekunta, Helsingin yliopisto ,;
    286;
    978-952-10-3856-3;
    Jari Lavonen (toim.);
    286;

    Volume:
    Proceeding volume: 286

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet
    • opettajankoulutus
    • luokanopettajat
    • oppimisympäristö
    • eheyttäminen
    • integroitu opetus
    • tiedekeskukset
    • opetus

    Siteeraa tätä

    Juuti, K., Lampiselkä, J., Rantala, J., Suomela, L., & Tani, S. (2007). Luokanopettajaksi opiskelevien valmiudet tiedonalalähtöiseen eheyttämiseen. teoksessa Tutkimusperustainen opettajankoulutus ja kestävä kehitys: Ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 3.2.2006 : osa 2 / Jari Lavonen (toim.) (Vuosikerta 286, Sivut 620-630) http://www.helsinki.fi/sokla/AD_symp_osa2_2006.pdf