Maker-keskeinen projektioppiminen inklusiivisessa luokassa: Oppilaiden aktiivisen osallistumisen tukeminen opettajajohtoisilla reflektiivisillä keskusteluilla.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Julkaisun otsikon käännösMaker-keskeinen projektioppiminen inklusiivisessa luokassa: Oppilaiden aktiivisen osallistumisen tukeminen opettajajohtoisilla reflektiivisillä keskusteluilla.
Alkuperäiskielienglanti
LehtiInternational Journal of Science and Mathematics Education
ISSN1571-0068
DOI - pysyväislinkit
TilaE-pub ahead of print - 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • yhteistoiminnallinen oppiminen
  • inkluusio
  • maker-keskeinen oppiminen
  • osallistuminen
  • projektioppiminen

Lainaa tätä

@article{e3c8f8da1a9d491eaf2b27cae272ff45,
title = "Maker-Centered Project-Based Learning in Inclusive Classes: Supporting Students’ Active Participation with Teacher-Directed Reflective Discussions",
keywords = "516 Educational sciences, cooperation, inclusion, maker-centered learning, participation, project-based learning, yhteistoiminnallinen oppiminen, inkluusio, maker-keskeinen oppiminen, osallistuminen, projektioppiminen",
author = "Kati Sormunen and Kalle Juuti and Jari Lavonen",
year = "2019",
doi = "10.1007/s10763-019-09998-9",
language = "English",
journal = "International Journal of Science and Mathematics Education",
issn = "1571-0068",
publisher = "Springer",

}

TY - JOUR

T1 - Maker-Centered Project-Based Learning in Inclusive Classes: Supporting Students’ Active Participation with Teacher-Directed Reflective Discussions

AU - Sormunen, Kati

AU - Juuti, Kalle

AU - Lavonen, Jari

PY - 2019

Y1 - 2019

KW - 516 Educational sciences

KW - cooperation

KW - inclusion

KW - maker-centered learning

KW - participation

KW - project-based learning

KW - yhteistoiminnallinen oppiminen

KW - inkluusio

KW - maker-keskeinen oppiminen

KW - osallistuminen

KW - projektioppiminen

U2 - 10.1007/s10763-019-09998-9

DO - 10.1007/s10763-019-09998-9

M3 - Article

JO - International Journal of Science and Mathematics Education

JF - International Journal of Science and Mathematics Education

SN - 1571-0068

ER -