Mathematics curriculum reform in the U.S., Finland, Sweden and Flanders: region-wide coherence versus teacher involvement?

Hendrik Van Steenbrugge, Heidi Krzywacki, Janine Remillard, Rowan Machalow, Tuula Koljonen, Kirsti Hemmi, Yanning Yu

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
ToimittajatMellony Graven, Hamsa Venkat, Anthony A. Essien, Pamela Vale
Sivumäärä8
VuosikertaVol. 3
JulkaisupaikkaPretoria, South Africa
KustantajaPME International Group for the Psychology of Mathematics Education
Julkaisupäivä2019
Sivut406-413
ISBN (painettu)978-0-6398215-4-2
ISBN (elektroninen)978-0-6398215-5-9
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
Tapahtuma43rd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 43 - Pretoria, Etelä-Afrikka
Kesto: 7 heinäk. 201912 heinäk. 2019
Konferenssinumero: 43

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä