Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

Pekka Aula, Salla Laaksonen, Niklas Ravaja, Mikko Salminen, Alessio Falco

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

Julkaisun otsikon käännösMedia reputation
Alkuperäiskielisuomi
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaViestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto
Sivumäärä56
TilaJulkaistu - 13 joulukuuta 2014
OKM-julkaisutyyppiD5 Kustannettu ammatillinen kirja, oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

Julkaisusarja

NimiViestinnän tutkimusraportteja
KustantajaViestinnän tutkimuskeskus CRC
Numero2
Vuosikerta2014
ISSN (painettu)1799-7933

Tieteenalat

  • 518 Media- ja viestintätieteet

Siteeraa tätä