Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä?

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Abstrakti

Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi
Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoOppikirjat oman aikansa ilmentyminä : Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014
ToimittajatJouko Kauranne
Sivumäärä17
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaSuomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura
Julkaisupäivä2014
Sivut200-216
ISBN (elektroninen)978-952-67639-4-1
TilaJulkaistu - 2014
OKM-julkaisutyyppiB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiKoulu ja menneisyys
Numero52
ISSN (painettu)0780-7694

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • oppikirjat
  • koulutuksen historia
  • oppimistulokset
  • arviointi
  • Historia
  • yhteiskuntaoppi
  • Koulu ja menneisyys (Lehti)

    Jukka Rantala (Toimituskunnan jäsen (member of editorial board))

    2014

    Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypit Tieteellisen kokooma- tai konferenssiteoksen toimittaja

Siteeraa tätä