Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä?

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

    Abstrakti

    Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi
    Alkuperäiskielisuomi
    OtsikkoOppikirjat oman aikansa ilmentyminä : Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014
    ToimittajatJouko Kauranne
    Sivumäärä17
    JulkaisupaikkaHelsinki
    KustantajaSuomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura
    Julkaisupäivä2014
    Sivut200-216
    ISBN (elektroninen)978-952-67639-4-1
    TilaJulkaistu - 2014
    OKM-julkaisutyyppiB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

    Julkaisusarja

    NimiKoulu ja menneisyys
    Numero52
    ISSN (painettu)0780-7694

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet
    • oppikirjat
    • koulutuksen historia
    • oppimistulokset
    • arviointi
    • Historia
    • yhteiskuntaoppi

    Siteeraa tätä

    Ouakrim-Soivio, N. (2014). Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä? teoksessa J. Kauranne (Toimittaja), Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014 (Sivut 200-216). (Koulu ja menneisyys; Nro 52). Helsinki: Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura.