Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä?

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

    Kuvaus

    Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi
    Alkuperäiskielisuomi
    OtsikkoOppikirjat oman aikansa ilmentyminä : Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014
    ToimittajatJouko Kauranne
    Sivumäärä17
    JulkaisupaikkaHelsinki
    KustantajaSuomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura
    Julkaisupäivä2014
    Sivut200-216
    ISBN (elektroninen)978-952-67639-4-1
    TilaJulkaistu - 2014
    OKM-julkaisutyyppiB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

    Julkaisusarja

    NimiKoulu ja menneisyys
    Numero52
    ISSN (painettu)0780-7694

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet
    • oppikirjat
    • koulutuksen historia
    • oppimistulokset
    • arviointi
    • Historia
    • yhteiskuntaoppi

    Lainaa tätä

    Ouakrim-Soivio, N. (2014). Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä? teoksessa J. Kauranne (Toimittaja), Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014 (Sivut 200-216). (Koulu ja menneisyys; Nro 52). Helsinki: Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura.
    Ouakrim-Soivio, Najat. / Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä?. Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014. Toimittaja / Jouko Kauranne. Helsinki : Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2014. Sivut 200-216 (Koulu ja menneisyys; 52).
    @inbook{093738487e794d0d8c66f64d224bc63f,
    title = "Mit{\"a} historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja ty{\"o}tapojen k{\"a}yt{\"o}st{\"a}?",
    abstract = "Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi",
    keywords = "516 Kasvatustieteet, oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulokset, arviointi, Historia, yhteiskuntaoppi",
    author = "Najat Ouakrim-Soivio",
    year = "2014",
    language = "suomi",
    series = "Koulu ja menneisyys",
    publisher = "Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura",
    number = "52",
    pages = "200--216",
    editor = "Jouko Kauranne",
    booktitle = "Oppikirjat oman aikansa ilmentymin{\"a}",
    address = "Suomi",

    }

    Ouakrim-Soivio, N 2014, Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä? julkaisussa J Kauranne (Toimittaja), Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014. Koulu ja menneisyys, Nro 52, Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, Helsinki, Sivut 200-216.

    Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä? / Ouakrim-Soivio, Najat.

    Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014. toim. / Jouko Kauranne. Helsinki : Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2014. s. 200-216 (Koulu ja menneisyys; Nro 52).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

    TY - CHAP

    T1 - Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä?

    AU - Ouakrim-Soivio, Najat

    PY - 2014

    Y1 - 2014

    N2 - Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi

    AB - Oppikirjat, koulutuksen historia, oppimistulosten arviointi, historia, yhteiskuntaoppi

    KW - 516 Kasvatustieteet

    KW - oppikirjat

    KW - koulutuksen historia

    KW - oppimistulokset

    KW - arviointi

    KW - Historia

    KW - yhteiskuntaoppi

    M3 - Kirjan luku tai artikkeli

    T3 - Koulu ja menneisyys

    SP - 200

    EP - 216

    BT - Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä

    A2 - Kauranne, Jouko

    PB - Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura

    CY - Helsinki

    ER -

    Ouakrim-Soivio N. Mitä historian ja yhteiskuntaopin oppimistulosten arviointi kertoi erilaisten oppikirjojen, -materiaalien ja työtapojen käytöstä? julkaisussa Kauranne J, toimittaja, Oppikirjat oman aikansa ilmentyminä: Suomen kouluhistoriallisen seuran vuosikirja 2014. Helsinki: Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura. 2014. s. 200-216. (Koulu ja menneisyys; 52).