Miten vuoden 2015 alkoholilakiuudistus vaikutti alkoholituotteiden markkinointiin sosiaalisessa mediassa? Sisällönanalyysi sosiaalisen median alkoholimarkkinoinnista Suomessa ja Ruotsissa

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
LehtiYhteiskuntapolitiikka
Vuosikerta83
Numero5-6
Sivut483-494
Sivumäärä12
ISSN1455-6901
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 5141 Sosiologia
  • 518 Media- ja viestintätieteet

Lainaa tätä

@article{6fbe5d6676d344c49d1097e828adf5e6,
title = "Miten vuoden 2015 alkoholilakiuudistus vaikutti alkoholituotteiden markkinointiin sosiaalisessa mediassa? Sis{\"a}ll{\"o}nanalyysi sosiaalisen median alkoholimarkkinoinnista Suomessa ja Ruotsissa",
keywords = "5141 Sosiologia, 518 Media- ja viestint{\"a}tieteet",
author = "Katainen, {Anu Hannele} and Kauppila, {Emmi Katariina} and Mikaela Lindeman and Johan Svensson and Hellman, {Carin Matilda Emelie}",
year = "2018",
language = "suomi",
volume = "83",
pages = "483--494",
journal = "Yhteiskuntapolitiikka",
issn = "1455-6901",
publisher = "Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, Nuorisotutkimusverkosto",
number = "5-6",

}

TY - JOUR

T1 - Miten vuoden 2015 alkoholilakiuudistus vaikutti alkoholituotteiden markkinointiin sosiaalisessa mediassa? Sisällönanalyysi sosiaalisen median alkoholimarkkinoinnista Suomessa ja Ruotsissa

AU - Katainen, Anu Hannele

AU - Kauppila, Emmi Katariina

AU - Lindeman, Mikaela

AU - Svensson, Johan

AU - Hellman, Carin Matilda Emelie

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 5141 Sosiologia

KW - 518 Media- ja viestintätieteet

M3 - Artikkeli

VL - 83

SP - 483

EP - 494

JO - Yhteiskuntapolitiikka

JF - Yhteiskuntapolitiikka

SN - 1455-6901

IS - 5-6

ER -