Myyjäkeskeisyys voi tappaa myynnin

Jarkko Niemi, Timo Kaski

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

Alkuperäiskielisuomi
LehtiTalouselämä.
ISSN0356-5106
TilaJulkaistu - 29 maalisk. 2018
OKM-julkaisutyyppiE1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli

Tieteenalat

  • 512 Liiketaloustiede
  • 6121 Kielitieteet
  • DICIA - Digitalization in Customer Interaction

    Niemi, J. (Principal Investigator), Rajala, R. (Projektinjohtaja), Haakana, M. (Principal Investigator), Kaski, T. (Principal Investigator), Timonen, H. (Osallistuja), Laakso, J. (Osallistuja), Alamäki, A. (Osallistuja), Holopainen, M. (Osallistuja), Heinonen, P. (Osallistuja) & Viitanen, M. (Osallistuja)

    01/04/201631/12/2018

    Projekti: Tutkimusprojekti

Siteeraa tätä