Narrative as experience: the pedagogical implications of sympathizing with fictional characters

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    LehtiPartial Answers
    Vuosikerta6
    Numero2
    Sivut481-501
    Sivumäärä21
    ISSN1565-3668
    DOI - pysyväislinkit
    TilaJulkaistu - 2008
    OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

    Tieteenalat

    • 612 Kielitieteet, kirjallisuus
    • englanninkielinen kirjallisuus
    • kaunokirjallisuus
    • kirjallisuudentutkimus
    • fiktiiviset henkilöt
    • suostuttelu
    • sympatia
    • kirjallisuus
    • vastaanotto
    • lukijat
    • narratologia
    • pedagogiikka
    • tunteet
    • empatia

    Siteeraa tätä