"Oli lupa hetki pysähtyä’": Akateeminen vertaisryhmä opettajankouluttajien ammatillisen kehittymisen tukena

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinen

Abstrakti

Opettajankouluttajat kokevat vertaisryhmän hyödylliseksi ammatilliselle kehittymiselleen. Ryhmässä käsiteltävien aiheiden tulisi nousta opettajankouluttajien omasta arjesta, ja kollegan työn seuraaminen tukee omaa kehittymistä.
Alkuperäiskielisuomi
LehtiAikuiskasvatus
Vuosikerta40
Numero3
Sivut232-238
Sivumäärä7
ISSN0358-6197
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - syyskuuta 2020
OKM-julkaisutyyppiB1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • opettajankoulutus
  • vertaisryhmät
  • tukeminen
  • työura

Siteeraa tätä