Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
ToimittajatJarkko Hautamäki, Mari-Pauliina Vainikainen, Irene Rämä
Sivumäärä19
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaHelsingin yliopisto
Julkaisupäivä2019
Sivut9-27
ISBN (painettu)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroninen)978-951-51-3482-0
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiKasvatustieteellisiä tutkimuksia
KustantajaHelsingin yliopisto
Numero52
ISSN (painettu)1798-8322
ISSN (elektroninen)2489-2297

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Siteeraa tätä