Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta

Meri Lintuvuori, Ninja Hienonen, Jarkko Hautamäki

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
ToimittajatJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Sivumäärä13
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaHelsingin yliopisto
Julkaisupäivä18 syyskuuta 2019
Sivut125-137
ISBN (painettu)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroninen)978-851-51-3482-0
TilaJulkaistu - 18 syyskuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiKasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsinki Studies in Education
KustantajaHelsingin yliopisto
Numero52
ISSN (painettu)1798-8322
ISSN (elektroninen)2489-2297

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä

Lintuvuori, M., Hienonen, N., & Hautamäki, J. (2019). Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. teoksessa J. Hautamäki, I. Rämä, & M-P. Vainikainen (Toimittajat), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta (Sivut 125-137). (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsinki Studies in Education; Nro 52). Helsingin yliopisto. https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/6_oppimaan_oppimisen_arviointi_tehostetun_ja_erityisen_tuen.pdf