Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
ToimittajatJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Sivumäärä13
JulkaisupaikkaHelsinki
Julkaisupäivä18 syyskuuta 2019
Sivut125-137
ISBN (painettu)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroninen)978-851-51-3482-0
TilaJulkaistu - 18 syyskuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiHelsinki Studies in Education
KustantajaHelsingin yliopisto
Numero52
Vuosikerta2019
ISSN (painettu)1798-8322
ISSN (elektroninen)2489-2297

Lainaa tätä

Lintuvuori, M., Hienonen, N., & Hautamäki, J. (2019). Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. teoksessa J. Hautamäki, I. Rämä, & M-P. Vainikainen (Toimittajat), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta (Sivut 125-137). (Helsinki Studies in Education; Vuosikerta 2019, Nro 52). Helsinki.
Lintuvuori, Meri ; Hienonen, Ninja ; Hautamäki, Jarkko. / Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Toimittaja / Jarkko Hautamäki ; Irene Rämä ; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki, 2019. Sivut 125-137 (Helsinki Studies in Education; 52).
@inbook{fc17b39e8fdb459a99cbcd56bd9f9e8b,
title = "Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen n{\"a}k{\"o}kulmasta",
author = "Meri Lintuvuori and Ninja Hienonen and Jarkko Hautam{\"a}ki",
year = "2019",
month = "9",
day = "18",
language = "suomi",
isbn = "978-951-51-3481-3",
series = "Helsinki Studies in Education",
publisher = "Helsingin yliopisto",
number = "52",
pages = "125--137",
editor = "Jarkko Hautam{\"a}ki and Irene R{\"a}m{\"a} and Mari-Pauliina Vainikainen",
booktitle = "Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun p{\"a}{\"a}tt{\"o}vaiheesta",

}

Lintuvuori, M, Hienonen, N & Hautamäki, J 2019, Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. julkaisussa J Hautamäki, I Rämä & M-P Vainikainen (toim), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki Studies in Education, Nro 52, Vuosikerta 2019, Helsinki, Sivut 125-137.

Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. / Lintuvuori, Meri; Hienonen, Ninja; Hautamäki, Jarkko.

Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. toim. / Jarkko Hautamäki; Irene Rämä; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki, 2019. s. 125-137 (Helsinki Studies in Education; Vuosikerta 2019, Nro 52).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - CHAP

T1 - Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta

AU - Lintuvuori, Meri

AU - Hienonen, Ninja

AU - Hautamäki, Jarkko

PY - 2019/9/18

Y1 - 2019/9/18

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 978-951-51-3481-3

T3 - Helsinki Studies in Education

SP - 125

EP - 137

BT - Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta

A2 - Hautamäki, Jarkko

A2 - Rämä, Irene

A2 - Vainikainen, Mari-Pauliina

CY - Helsinki

ER -

Lintuvuori M, Hienonen N, Hautamäki J. Oppimaan oppimisen arviointi tehostetun ja erityisen tuen näkökulmasta. julkaisussa Hautamäki J, Rämä I, Vainikainen M-P, toimittajat, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki. 2019. s. 125-137. (Helsinki Studies in Education; 52).