Oppimistulosten kansallisen arvioinnin historiallinen institutionaalistuminen Suomessa ja Ruotsissa

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielisuomi
    OtsikkoKoulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset
    ToimittajatHeikki Silvennoinen, Mira Kalalahti, Janne Varjo
    Sivumäärä32
    JulkaisupaikkaJyväskylä
    KustantajaSuomen kasvatustieteellinen seura
    Julkaisupäivä17 marraskuuta 2016
    ISBN (painettu)978-952-5401-75-2
    TilaJulkaistu - 17 marraskuuta 2016
    OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

    Julkaisusarja

    NimiKasvatusalan tutkimuksia
    KustantajaSuomen kasvatustieteellinen seura
    Numero73
    ISSN (painettu)1458-1094
    NimiKasvatussosiologian vuosikirja
    Numero1

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet

    Siteeraa tätä

    Wallenius, T. (2016). Oppimistulosten kansallisen arvioinnin historiallinen institutionaalistuminen Suomessa ja Ruotsissa. teoksessa H. Silvennoinen, M. Kalalahti, & J. Varjo (Toimittajat), Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset (Kasvatusalan tutkimuksia; Nro 73), (Kasvatussosiologian vuosikirja; Nro 1). Suomen kasvatustieteellinen seura.