Projekteja vuodessa
Alkuperäiskieli | suomi |
---|---|
Otsikko | Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta |
Toimittajat | Jarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen |
Sivumäärä | 34 |
Julkaisupaikka | Helsinki |
Kustantaja | Helsingin yliopisto |
Julkaisupäivä | 2019 |
Sivut | 43-76 |
ISBN (painettu) | 978-951-51-3481-3 |
ISBN (elektroninen) | 978-951-51-3482-0 |
Tila | Julkaistu - 2019 |
OKM-julkaisutyyppi | A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa |
Julkaisusarja
Nimi | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia |
---|---|
Numero | 52 |
ISSN (painettu) | 1798-8322 |
ISSN (elektroninen) | 2489-2297 |
Tieteenalat
- 516 Kasvatustieteet
Projektit
- 1 Päättynyt
-
Technology-enhanced assessment and training of domain-general cognitive competences
Vainikainen, M.-P. (Principal Investigator), Oinas, S. (Osallistuja), Nyman, L. (Osallistuja), Asikainen, M. (Osallistuja), Hienonen, N. (Muu), Koivuhovi, S. (Osallistuja) & Gustavson, N. (Osallistuja)
01/01/2018 → 31/01/2022
Projekti: Helsingin yliopiston kolmivuotinen tutkimushanke