Paremmin tietäjän paikka ja toisin tietämisen tila

opettajuus (ja tutkijuus) pedagogisena suhteena

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaMonografia

    Kuvaus

    Abstract: The position of knowing better and the space for knowing otherwise : pedagogical mode of address in teaching (and in research)
    Alkuperäiskielisuomi
    JulkaisupaikkaHelsinki
    Kustantaja
    Painoksen ISBN978-952-10-3645-3
    TilaJulkaistu - 2007
    OKM-julkaisutyyppiG4 Tohtorinväitöskirja (monografia)

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet
    • diskurssianalyysi
    • etnografia
    • luokanopettajat
    • toiseus
    • asiantuntijuus
    • opettaja-oppilassuhde
    • interaktiivisuus
    • kasvatustiede
    • tutkimusmenetelmät
    • pedagogiikka
    • tutkimus
    • opettajuus
    • vuorovaikutus
    • opettajat
    • peruskoulu
    • luokkatyöskentely

    Lainaa tätä

    @phdthesis{a551ebf31f3640b0b88e5a412a2118ac,
    title = "Paremmin tiet{\"a}j{\"a}n paikka ja toisin tiet{\"a}misen tila: opettajuus (ja tutkijuus) pedagogisena suhteena",
    abstract = "Abstract: The position of knowing better and the space for knowing otherwise : pedagogical mode of address in teaching (and in research)",
    keywords = "516 Kasvatustieteet, diskurssianalyysi, etnografia, luokanopettajat, toiseus, asiantuntijuus, opettaja-oppilassuhde, interaktiivisuus, kasvatustiede, tutkimusmenetelm{\"a}t, pedagogiikka, tutkimus, opettajuus, vuorovaikutus, opettajat, peruskoulu, luokkaty{\"o}skentely, diskurssianalyysi, etnografia, luokanopettajat, toiseus, asiantuntijuus, opettaja-oppilassuhde, interaktiivisuus, kasvatustiede, tutkimusmenetelm{\"a}t, pedagogiikka, tutkimus, opettajuus, vuorovaikutus, opettajat, peruskoulu, luokkaty{\"o}skentely, diskurssianalyysi, etnografia, luokanopettajat, toiseus, asiantuntijuus, opettaja-oppilassuhde, interaktiivisuus, kasvatustiede, tutkimusmenetelm{\"a}t, pedagogiikka, tutkimus, opettajuus, vuorovaikutus, opettajat, peruskoulu, luokkaty{\"o}skentely",
    author = "Katariina Hakala",
    year = "2007",
    language = "suomi",
    isbn = "978-952-10-3645-3",
    series = "Kasvatustieteen laitoksen tutkimuksia",
    publisher = "Helsingin yliopisto",
    number = "212",
    address = "Suomi",

    }

    Paremmin tietäjän paikka ja toisin tietämisen tila : opettajuus (ja tutkijuus) pedagogisena suhteena. / Hakala, Katariina.

    Helsinki : Helsingin yliopisto, 2007. 204 s.

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaMonografia

    TY - THES

    T1 - Paremmin tietäjän paikka ja toisin tietämisen tila

    T2 - opettajuus (ja tutkijuus) pedagogisena suhteena

    AU - Hakala, Katariina

    PY - 2007

    Y1 - 2007

    N2 - Abstract: The position of knowing better and the space for knowing otherwise : pedagogical mode of address in teaching (and in research)

    AB - Abstract: The position of knowing better and the space for knowing otherwise : pedagogical mode of address in teaching (and in research)

    KW - 516 Kasvatustieteet

    KW - diskurssianalyysi

    KW - etnografia

    KW - luokanopettajat

    KW - toiseus

    KW - asiantuntijuus

    KW - opettaja-oppilassuhde

    KW - interaktiivisuus

    KW - kasvatustiede

    KW - tutkimusmenetelmät

    KW - pedagogiikka

    KW - tutkimus

    KW - opettajuus

    KW - vuorovaikutus

    KW - opettajat

    KW - peruskoulu

    KW - luokkatyöskentely

    KW - diskurssianalyysi

    KW - etnografia

    KW - luokanopettajat

    KW - toiseus

    KW - asiantuntijuus

    KW - opettaja-oppilassuhde

    KW - interaktiivisuus

    KW - kasvatustiede

    KW - tutkimusmenetelmät

    KW - pedagogiikka

    KW - tutkimus

    KW - opettajuus

    KW - vuorovaikutus

    KW - opettajat

    KW - peruskoulu

    KW - luokkatyöskentely

    KW - diskurssianalyysi

    KW - etnografia

    KW - luokanopettajat

    KW - toiseus

    KW - asiantuntijuus

    KW - opettaja-oppilassuhde

    KW - interaktiivisuus

    KW - kasvatustiede

    KW - tutkimusmenetelmät

    KW - pedagogiikka

    KW - tutkimus

    KW - opettajuus

    KW - vuorovaikutus

    KW - opettajat

    KW - peruskoulu

    KW - luokkatyöskentely

    M3 - Väitöskirja

    SN - 978-952-10-3645-3

    T3 - Kasvatustieteen laitoksen tutkimuksia

    PB - Helsingin yliopisto

    CY - Helsinki

    ER -

    Hakala K. Paremmin tietäjän paikka ja toisin tietämisen tila: opettajuus (ja tutkijuus) pedagogisena suhteena. Helsinki: Helsingin yliopisto, 2007. 204 s. (Kasvatustieteen laitoksen tutkimuksia; 212).