People buy from people they trust: Using conversation analysis to understand what salespeople do to build trust

Jarkko Juhani Niemi, Ellen Pullins

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiJournal of Marketing Theory and Practice
ISSN1069-6679
TilaJätetty - 7 helmik. 2018
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu
  • DICIA - Digitalization in Customer Interaction

    Niemi, J. (Principal Investigator), Rajala, R. (Projektinjohtaja), Haakana, M. (Principal Investigator), Kaski, T. (Principal Investigator), Timonen, H. (Osallistuja), Laakso, J. (Osallistuja), Alamäki, A. (Osallistuja), Holopainen, M. (Osallistuja), Heinonen, P. (Osallistuja) & Viitanen, M. (Osallistuja)

    01/04/201631/12/2018

    Projekti: Tutkimusprojekti

Siteeraa tätä