Pragmatic Design-Based Research – Designing as a Shared Activity of Teachers and Researches

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    OtsikkoIterative Design of Teaching-Learning Sequences : Introducing the Science of Materials in European Schools
    ToimittajatDimitris Psillos, Petros Kariotoglou
    Sivumäärä12
    JulkaisupaikkaDordrecht
    KustantajaSpringer Science+Business Media
    Julkaisupäivä2016
    Sivut35-46
    ISBN (painettu)978-94-007-7807-8
    ISBN (elektroninen)978-94-007-7808-5
    DOI - pysyväislinkit
    TilaJulkaistu - 2016
    OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet

    Siteeraa tätä

    Juuti, K., Lavonen, J., & Meisalo, V. (2016). Pragmatic Design-Based Research – Designing as a Shared Activity of Teachers and Researches. teoksessa D. Psillos, & P. Kariotoglou (Toimittajat), Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools (Sivut 35-46). Dordrecht: Springer Science+Business Media. https://doi.org/10.1007/978-94-007-7808-5_3