Problem-based learning in a field course in ecology research

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoPathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses
ToimittajatMonika Nerland, Tine S. Prøitz
Sivumäärä9
JulkaisupaikkaOslo
KustantajaNIFU
Julkaisupäivä2018
Sivut152-170
ISBN (painettu)978-82-327-0319-7
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiD2 Artikkeli ammatillisissa käsi- tai opaskirjoissa, ammatillisissa tietojärjestelmissä tai oppikirja-aineisto

Julkaisusarja

NimiReport
KustantajaNIFU Nordic Institute for Studies in Innovation, Research and Education
Numero2018:3
ISSN (elektroninen)1892-2597

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

Hyytinen, H. (2018). Problem-based learning in a field course in ecology research. teoksessa M. Nerland, & T. S. Prøitz (Toimittajat), Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses (Sivut 152-170). (Report; Nro 2018:3). Oslo: NIFU.
Hyytinen, Heidi. / Problem-based learning in a field course in ecology research. Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Toimittaja / Monika Nerland ; Tine S. Prøitz. Oslo : NIFU, 2018. Sivut 152-170 (Report; 2018:3).
@inbook{af7afec0337649d4904343908aefab0a,
title = "Problem-based learning in a field course in ecology research",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Heidi Hyytinen",
year = "2018",
language = "English",
isbn = "978-82-327-0319-7",
series = "Report",
publisher = "NIFU",
number = "2018:3",
pages = "152--170",
editor = "Monika Nerland and Pr{\o}itz, {Tine S.}",
booktitle = "Pathways to quality in higher education",
address = "Norway",

}

Hyytinen, H 2018, Problem-based learning in a field course in ecology research. julkaisussa M Nerland & TS Prøitz (toim), Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Report, Nro 2018:3, NIFU, Oslo, Sivut 152-170.

Problem-based learning in a field course in ecology research. / Hyytinen, Heidi.

Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. toim. / Monika Nerland; Tine S. Prøitz. Oslo : NIFU, 2018. s. 152-170 (Report; Nro 2018:3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

TY - CHAP

T1 - Problem-based learning in a field course in ecology research

AU - Hyytinen, Heidi

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 516 Educational sciences

M3 - Chapter

SN - 978-82-327-0319-7

T3 - Report

SP - 152

EP - 170

BT - Pathways to quality in higher education

A2 - Nerland, Monika

A2 - Prøitz, Tine S.

PB - NIFU

CY - Oslo

ER -

Hyytinen H. Problem-based learning in a field course in ecology research. julkaisussa Nerland M, Prøitz TS, toimittajat, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Oslo: NIFU. 2018. s. 152-170. (Report; 2018:3).