Project-based learning in integrated science education: Active teachers’ perceptions and practices

Julkaisun otsikon käännös: Projektioppiminen eheyttävän tiedeopetuksen keinona: Aktiivisten opettajien näkemyksiä ja käytänteitä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Julkaisun otsikon käännösProjektioppiminen eheyttävän tiedeopetuksen keinona: Aktiivisten opettajien näkemyksiä ja käytänteitä
Alkuperäiskielienglanti
LehtiLUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education
Vuosikerta9
Numero1
Sivut149-173
Sivumäärä25
ISSN2323-7112
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 29 maalisk. 2021
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • projektioppiminen
  • Tiedekasvatus
  • 119 Muut luonnontieteet
  • tiedekasvatus

Siteeraa tätä