Researching news media: Creating societal impact from research for the media industry and policymakers

Mikko Grönlund, Katja Lehtisaari, Carl-Gustav Linden, Mikko Villi

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoMedia Management Matters : Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice
ToimittajatUlrike Rohn, Tom Evens
Sivumäärä18
JulkaisupaikkaNew York London
KustantajaRoutledge
Julkaisupäivä2020
Sivut155-172
ISBN (painettu)978-0-367-21099-1, 978-0-367-21100-4
ISBN (elektroninen)978-0-429-26539-6
TilaJulkaistu - 2020
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiMedia Management and Economics Series
KustantajaRoutledge

Tieteenalat

  • 518 Media- ja viestintätieteet

Siteeraa tätä