Retailer Evaluations of Manufacturer Performance

Hyvönen Saara & Rahikainen Eija

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoMarketing into the Eighties
ToimittajatM. J. Baker, M. A. Saren
Julkaisupäivä1980
Sivut346-357
TilaJulkaistu - 1980
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa

Lisätietoja


Volume:
Proceeding volume:

Lainaa tätä

Hyvönen Saara & Rahikainen Eija (1980). Retailer Evaluations of Manufacturer Performance. teoksessa M. J. Baker, & M. A. Saren (Toimittajat), Marketing into the Eighties (Sivut 346-357)
Hyvönen Saara & Rahikainen Eija. / Retailer Evaluations of Manufacturer Performance. Marketing into the Eighties . Toimittaja / M. J. Baker ; M. A. Saren. 1980. Sivut 346-357
@inproceedings{f9765449f2a142779459a5c4fbe4c799,
title = "Retailer Evaluations of Manufacturer Performance",
author = "Saara Hyv{\"o}nen and {Hyv{\"o}nen Saara & Rahikainen Eija}",
note = "Volume: Proceeding volume:",
year = "1980",
language = "suomi",
pages = "346--357",
editor = "Baker, {M. J. } and Saren, {M. A. }",
booktitle = "Marketing into the Eighties",

}

Hyvönen Saara & Rahikainen Eija 1980, Retailer Evaluations of Manufacturer Performance. julkaisussa MJ Baker & MA Saren (toim), Marketing into the Eighties . Sivut 346-357.

Retailer Evaluations of Manufacturer Performance. / Hyvönen Saara & Rahikainen Eija.

Marketing into the Eighties . toim. / M. J. Baker; M. A. Saren. 1980. s. 346-357.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - GEN

T1 - Retailer Evaluations of Manufacturer Performance

AU - Hyvönen, Saara

AU - Hyvönen Saara & Rahikainen Eija

N1 - Volume: Proceeding volume:

PY - 1980

Y1 - 1980

M3 - Konferenssiartikkeli

SP - 346

EP - 357

BT - Marketing into the Eighties

A2 - Baker, M. J.

A2 - Saren, M. A.

ER -

Hyvönen Saara & Rahikainen Eija. Retailer Evaluations of Manufacturer Performance. julkaisussa Baker MJ, Saren MA, toimittajat, Marketing into the Eighties . 1980. s. 346-357